"Анатолій Солов'яненко: український голос, що розмовляв з усім світом"

Автор Терещенко Алла Костянтинівна

"Анатолій Солов'яненко: український голос, що розмовляв з усім світом"

Автор: Терещенко Алла КостянтинівнаВидавництво: ЕммаРік: 2002Мова: українська, англійська

    ISBN: 966-95841-4-0

    Кількість сторінок: 184

«Я прийшов на цю землю, щоб співати. І хочу, щоби часточка мого серця передалась і вам», - Анатолій Солов'яненко.
Анатолій Солов'яненко — ім’я, яке асоціюється з високою виконавською культурою, образами улюблених опер, із романсами і народними піснями, з прекрасним голосом, який звучав на всіх континентах, у країнах Заходу і Сходу, Америки і Австралії, на оперних і концертних сценах, на стадіонах і площах. Найкращий тенор у світі.
Анатолій Солов’яненко народився в шахтарській сім’ї. Його батьки виступали в аматорських виставах і змалку Анатолій брав участь у художній самодіяльності, співав дискантом. Після закінчення середньої школи вступив до Донецького політехнічного інституту, де закінчив аспірантуру і працював викладачем на кафедрі інженерної геометрії. Всі ці роки удосконалював вокальне мистецтво у заслуженого артиста УРСР, видатного співака-тенора Олександра Коробейченка. Проходив стажування в театрі Ла Скала (Мілан, Італія).
З 1965 року Анатолій Солов’яненко соліст Київського театру опери і балету, де за 28 років роботи виконав понад 20 партій в операх українських та зарубіжних композиторів, записав 18 грамплатівок, але всесвітню славу йому принесла концертна діяльність — співак був неперевершеним виконавцем романсів і пісень на вірші Т. Шевченка. У 1970 році А. Солов’яненку було присвоєно звання народного артиста УРСР, а у 2008 році присвоєно звання Герой України ( посмертно).
В 90-х роках А. Солов’яненко залишив оперну сцену й до кінця своїх днів займався винятково концертною діяльністю в Україні та за кордоном. Серед найкращих партій: Андрій («Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського), Фауст (в однойменній опері Шарля Гуно), Альфред («Травіата» Дж. Верді), Надір («Шукачі перлин» Ж. Бізе), Рудольф («Богема» Дж. Пуччіні) та ін. Світові знавці оперного співу визнали, що виконання Солов’яненком партії герцога в «Ріголетто» Дж. Верді було найкращим — вершиною майстерності.
Співак вільно володів італійською мовою. Такі видатні майстри оперної сцени, як Пласідо Домінґо і Лучано Паваротті високо оцінили майстерність українського соловейка.

Схожі книги

Illustration

"Анатолій Солов'яненко. Творчий шлях"

Монографія

Алла Терещенко

Дізнатися більше

Illustration

"Оперний театр у мінливому часопросторі"

Монографія

Марина Черкашина-Губаренко

Дізнатися більше

Illustration

"Сад пісень Івана Карабиця"

Монографія

Любов Кияновська

Дізнатися більше

Illustration

"Античний театр"

Посібник

Олександр Клековкін

Дізнатися більше

Illustration

"Сакральний театр: Генеза. Форми. Поетика"

Монографія

Олександр Клековкін

Дізнатися більше

Illustration

"Інституціональний розвиток французького драматичного театру в XX столітті"

Монографія

Владислав Корнієнко

Дізнатися більше

Illustration

"Гуманітарні комунікативні системи як чинники європейської інтеграції"

Монографія

Владислав Корнієнко

Дізнатися більше

Illustration

"Самосвідомість: гра в театр"

Монографія

Неллі Корнієнко

Дізнатися більше

Illustration

"Театр, захований в архівах"

Монографія

Валерій Гайдабура

Дізнатися більше

Illustration

"Театральна палітра Франції в XX столітті"

Монографія

Владислав Корнієнко

Дізнатися більше